ویزا کار استارتاپ

به‌روز رسانی شرایط ویزا استارتاپ

 
دولت کانادا اعلام کرده که از تاریخ ۳ اکتبر ۲۰۲۴، افراد متقاضی ویزا استارتاپ می‌توانند برای دریافت مجوز کار آزاد (ورک پرمیت Open) سه ساله درخواست دهند.

این تصمیم به منظور کاهش زمان انتظار برای دریافت درخواست‌های اقامت در برنامه ویزای استارتاپ اتخاذ شده است. اداره مهاجرت کانادا معتقد است که این اقدام به تسهیل روند ویزای استارتاپ کمک خواهد کرد.

این تغییر به افراد این امکان را می‌دهد که بیشتر درآمد کسب کنند و خود و خانواده‌شان را بهتر تامین کنند. قبل از این تغییر، متقاضیان فقط می‌توانستند مجوز کار یک ساله بگیرند و فقط در کسب‌وکار استارتاپ خود (ورک پرمیت Closed) فعالیت کنند.

 

مجوز کاری ویزا استارتاپ کانادا

قوانین جدید از تاریخ ۳ اکتبر ۲۰۲۴ عبارتند از:

– مجوز کار اختیاری SUV به صورت آزاد( اپن ورک پرمیت) خواهد بود.

– مدت اعتبار مجوز کار SUV از یک سال به سه سال افزایش یافته است.

 

نکات اپن ورک پرمیت ویزا استارپ کانادا

نکات مهم این اعلامیه شامل:

– متقاضیان SUV می‌توانند مجوز کار آزاد یا اپن دریافت کنند که به آنها اجازه می‌دهد هم برای استارتاپ خود و هم برای سایر کارفرمایان در کانادا کار کنند.

– این مجوزها سه سال اعتبار دارند، بنابراین دیگر نیازی به تمدید سالانه نخواخد بود.

– درخواست‌های مجوز کاری که قبل از تاریخ ۳ اکتبر ۲۰۲۴ ارسال شده‌اند، بدون اینکه تاثیری منفی بر درخواست اقامت دائم داشته باشند، می‌توانند پس گرفته یا withdraw شوند.

 

درخواست ویزا استارتاپی کانادا

علاوه بر این، دستورالعمل‌های رسمی مربوط به مجوز کار ویزای استارتاپ نیز در وب‌سایت IRCC به‌روز رسانی شده است.

اگر شما یا کسی که می‌شناسید به برنامه ویزای استارتاپ علاقه‌مند است یا در مورد مجوز کار SUV سوالاتی دارید، تیم ما آماده‌ی کمک به شماست. لطفاً برای اطلاعات بیشتر و تعیین وقت مشاوره با ما تماس بگیرید یا در واتساپ با ما در ارتباط باشید.